Украинский кайт форум Мы в Facebook
Мы Вконтакте
Магазин Кайт-Шоп  ::  SUP форум  :: Магазин ProSUP
17 Сентября, 2017, 12:21:31 *
Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Вам не пришло письмо с кодом активации?

Войти
    Начало   ПРАВИЛА Помощь Поиск Галерея Войти Регистрация GGPoker  
 Реклама
Страниц: [1]
  Печать  
Балтійське море, ХЕЛЬ (HEL), Польща 27-30.06.2014 Тема:

Балтійське море, ХЕЛЬ (HEL), Польща 27-30.06.2014

Прочитано 2847 раз
0 Пользователей и 1 Гость смотрят эту тему.
Rosty
« : 03 Июля, 2014, 14:53:01 »

Львівські кайтери таки знайшли час і  гроші поїхали на Балтійське море на Хель (HEL), Польща.

Про доїзд.
Кількість учасників 6 чоловік. Автомобіль – Мерседес Віто Дизель.
Виїзд 12 ночі, в п‘ятницю 27.06. зі Львова. Для переїзду кордону використали місце, яке дозволяє не втратити ні секунди часу – перехід Грушів –Будомєж. До переходу з українського боку можна під‘їхати через Яворів –Немирів- Грушів. Останні 1000 м дороги практично вісутні (наші ще  не зробили реконструкцію). Після калдобін практично з чистого поля починається траса довжиною 3 км з ідеальним асфальтом до самого переходу. Через відсутність т.зв. нейтральної смуги, догляд траспорту відбувається спільно поляками і нашими. Для нашого автобуса це зайняло близько 10 хв. туди і 15 хв. назад. НА інших переходах норма залипнути на 3-6 годин. Правда зараз через коливання курсу, човників значно поменшало і можна перейти в Устилузі, Ягодині, Краковці, Шегинях і Раві-Руській з різним успіхом витративши  від 40 хв. до 3 год.
Далі важливо для тих, хто захоче спробувати поїхати. Оптимальний шлях на даний момент Люблін-Варшава (краще без заїзду в місто)- Лодзь (по трасі А1)-Гданськ (по трасі А1)- Владиславово. Відрізок Лодзь –Гданськ траси А1 це автострада зі лімітом 140 км/год. має близько 160 км платних автострад за які треба заплатити разом 30 злотих (120 грн.) Не бійтеся заплатити бо потрапляння на безкоштовну трасу S7 витягне з вас всі соки і дві зайвих години часу (посередині траси кільця, обмеження швидкості по нас пунктах 50 км, купа камер спостереження, максимальна дозволена швидкість на півторарядці – 90км/год.). Після проїзду Гданська потрапили ми в Гдиню і три села за нею- тут теж як виявилось є свої нюанси - про корки на Хель чув по польському радіо і з польських форумів не раз, але тут ми стикнулися з ними напряму. В одному з сіл є переїзд зі знаком «стоп», що створює затор довжиною до 5 км . Розрахувати свою дорогу треба так, щоб це місце проїжджати або до п‘ятниці або після неділі. А якщо потрапляєш на вихідні, то або до 9 ранку місцевого часу або після 15.00. В корку всі дуже чемні і кожна 5-а , 10-а машина з двома трьома дошками на даху. Причому це і старий Вольво і Порше Карера і Ауді а7 і тд. Маючи Львівське відношення од корків, забили крапку на навігаторі збоку на паралельній дорозі і отримали об’їзд, яким ніхто чомусь не користувався з поляків. Таким чином об’їхали корок втративши лише 40 хв. з потенційних 2 годин. До їхали до Владиславова (місця проживання) 28.06 в 13.00 місцевого часу, коли почався дощ і прогноз який висів з 9.00 ранку вже закінчився. Тому вирішили не їхати зразу на спот а поселитися. Готель був замовлений через букінг ком . На момент замовлення, місць на самій косі Хельського півострова вже не було тому забронювали місця у Владиславові, що знаходиться в західній частині Хеля при основі коси.
Про житло.
Шукаючи житло без харчування і з кухнею по оптимальній ціні-якості натрапили на готель який пропонував за 310 злотих на добу 55 метрове двокімнатне студіо на сім посадочних місць. Т. чином за 50 з лишнім злотих на добу/ос. ми поселилися. Місця - хоч вішай баскетбольне кільце  Smiley
От лінк на готель
http://www.booking.com/hotel/pl/apart-sport.pl.html?sid=dc333a4ca5fa540f7caa57d0054fe319;dcid=4;ucfs=1;srfid=10f50798b62001c029e3e2685a3ab55283db42bbX8
але є купа інших не гіршої якості і з меншими двомісними номерами і з харчуванням.
Вести продукти сенсу немає – в Польщі все набагато дешевше ніж у нас . У Владиславові як і в інших місцях є супермаркет Бєдронка , де можна дуже дешево скупитися. Плюс є кафешки де можна перекусити готового (зокрема «Христина»).
Сам Хель це коса, яка простягається з заходу на схід і з північної сторони має відкрите море а  з південної – мілку затоку. Вздовж цієї затоки стоять основні кайт, серф станції. Всі станції на території кемпінгів. Кемпінгів штук 10. Самі відомі з них Халупи 3 і Халупи 6, (Chalupy).

Плюс до того є міскі пляжі в с.Ястарня, с. Хель, с. Юрата, с. Кужьніца. Паркінг всюди платний як в межах кемпінгів так і поза ними на стоянках. За весь час знайшли єдине місце де безкоштовно можна постояти – але воно не зручне було в плані вітру. Ціна паркінгу 4-5 злотих година, 15-20 злотих все що понад 4 години одного дня.
НА спот можна приїжджати також на поїзді з Гданська. Коштує це близько 13 злотих.
В кемпінгах живуть всі в палатках і кемперах і причепах (ті всі в перемішку –і крутелики на останніх Поршаках і народ попростіше). Всі дружелюбні і спокійні. На території є вайфай, магази з серповим і кайтовим барахлом, прекрасні туалети, душові і умивальники (від всього цього не має «характерного» запаху і зроблено добротно і чисто).

 Крім того є душові стойки для опріснялки на березі.


Для культурної програми раджу поїздити по самій косі, Гданську і Гдині.










Буде час заїдьте і в Сопот. Північна природа з дюнами і морем просто розриває, а місто Ганзейського Союзу Гданськ просто вражає.

Про спот.
Ми вибрали для каталки станцію kite.pl. Частково через їхнє оголошення про безкоштовні тести всього нобілівського. А сусіди у них по-моєму Гідросфера – що давали на тести все Норсове. На станції компресор, маленький двадцяти метровий пляжик частина з якого обгороджена парканом – бо комиші і осока у них охороняються законом (!!!) ))).

Місця духе всюди мало , бо все заставлено кемперами. Але нестача місця компенсується мілиною у 1-1,5 км придатною для навчання як серфового так і кайтерського.

В неділю дув захід до 6,5 м і ми покатали мінімально, хоч місцеві казали що не задує взагалі. Доречі прогноз (навіть польський ) мало спрацьовує і не  передбачуваний у цій «кухні погоди».



Але якшо пише хоча б 3 дні вітру то так воно і буде.


В понеділок мали втікати після обіду в Варшаву – одного учасника треба було закинути на авіарейс. Тому встали в 7.00 і в 8.30 були на споті. Поступово роздуло до 10 м/с північного заходу, що було для цього місця сайд офшором. Це дало поооовний флет  і рвань лише під самим берегом.

Умови близькі до ідеальних. Температура води весь цей час була не нижчою ніж в Шацьку або морі на весні. Можна було комфортно себе почувати в 5/3 , хоча наші катали і в 3/2 без бажання вийти погрітися.  

На рейді за км 3-3,5 км від берега побачили буйок з червно-чорним прапорцем з чого видумали хохму «ХельНаш» ))).


На станції познайомилися з Янушом який як виявилось працює там інструктором , а сам з України – З Мостиськ(місце абсолютно не кайтерське), що під Львовом. Розповів, що бувають місяці , що дує по 21 дню в місяць або буває, що по 21 дню не дує))). Восени кемпери зникають взагалі і все узбережжя в розпорядженні кайтерів і серферів.
Назад повернулися трасою А1, що з’їло як менше часу на години дві так і менше бензину.
Якщо потреби немає, в Варшаву не заїжджайте. У нас потреба була і ми застрягли ще в двох корках по 50 хв. кожний. Повернулися до Львова по 3-й ночі в понеділок.
Резюме
Генерально - повний позитив від подорожі. Будемо повторювати на довше.
Однак а) це не напрямок для подорожей на уікенд –дуже вимучує так багато їхати і так коротко катати.
б) мінімальний термін перебування 3-4 дні на місці.
в) наявність деяких обмежень – корки, платні паркінги, платні траси, повільні безплатні, вимагає уважного і якісного планування подорожі навіть на етапі вбивання точок в жипіес.
Прекрасний ресурс про місце вцілому:
http://go2hel.pl/ . Тут є і ціни на кемпінги.
Повний фотозвіт тут: https://picasaweb.google.com/113944733427028413750/HELPolska2830June2014?authuser=0&feat=directlink
« Последнее редактирование: 03 Июля, 2014, 17:04:18 от Rosty » Записан
KiwiTravel
« Ответ #1 : 08 Июля, 2014, 12:19:26 »

Дякую за гарний звіт! Заздрю, хочу, буду! ))

Доречі на фотках мені здалось, що кайт-трафік взагалі мінімальний (серферів в рази більше)?
Записан

www.KiwiTravel.net, www.KiwiTravel.Org.ua

Активные бюджетные поездки.
На море - в Коблево, Скадовск, Ягорлык, Кирилловку, Шацкие озера,Черногорию.
В горы - в Австрию, еще раз Австрию и Красию Smiley
Rosty
« Ответ #2 : 08 Июля, 2014, 14:13:38 »

Біля нас просто була серф школа, тому більше в цьому місці серферів. Воно взагалі шлейфами перпендикулярно від берега так з періодичністю 1 км один вд другого. Кайти теж були. Найкраще видно з води вздовж берега, а наші знімали з берега.  Правда це порівняно мало людей - буває реально жорсткий трафік. Може ше вплинуло то, що був понеділок (вони укр. конституцію не святкують). Крім того є інші місця і споти на які ми ще не потрапили - це і широченний пляж в Сопоті, і унікальні високі дюни Лаби (чи Лемби). Місця дуже гарні. Варто поспішити, бо зараз жорстка дискусія іде стосовно перетворення місця в заповідник - з забороною всієї каталки. Правда це питання піднімається останні 40 років регулярно і поки що нічого, але хто знає точно що буде...
Записан
Страниц: [1]
  Печать  
 
Перейти в:  

 Реклама
Экстремальный портал VVV.RU Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines | Sitemap